W dniu 18.04.2018 roku o godz. 16:00 odbyło się comiesięczne zebranie Zarządu. Wzięło w nim udział 6 członków Zarządu, przewodnicząca Komisji Rewizyjnej, księgowa oraz członek Komisji Wodnej. W trakcie zebrania :

- Prezes odczytał pismo otrzymane z PZU. Poinformowano w nim o przyznaniu ogrodowi odszkodowania z tytułu zniszczeń w trakcie włamania do świetlicy. Natomiast odszkodowanie z tytułu kradzieży zostanie przyznane po zamknięciu śledztwa przez Policję. Aktualnie trwa jeszcze dochodzenie w tej sprawie.

- podjęto decyzję o wystąpieniu do firmy Saternus o wykonanie przeglądu urządzeń zabawowych na placu zabaw

- podjęto dwie uchwały w sprawie  zatwierdzenia umów przeniesienia prawa do działki

- podjęto cztery uchwały w sprawie przyjęcia w poczet członków PZD nowych działkowców

- dyskutowano po raz kolejny na temat parkowania na alejkach i zablokowania wjazdu na alejki. W celu obniżenia kosztów postanowiono zrezygnować z montażu profesjonalnych słupków łamanych. W ich miejsce można zamontować dwa słupki stałe i łańcuch rozpięty pomiędzy nimi. Wykonanie tej blokady zlecono firmie zewnętrznej.

- dyskutowano na temat otwierania wjazdu na alejki po zamontowaniu blokady. Zaproponowano wstępnie dwa terminy :

                Piątek w godzinach od 16:00 do 19:00

                Sobota w godzinach od 9:00 do 12:00

- Prezes zreferował temat odnowienia drenażu zewnętrznego. Wynajęta firma wyłożyła nowa rurę drenarską i studnie według uzgodnień oraz zasypała wykop. Teraz trwają prace wykończeniowe mające na celu podłączenie do tej rury drenów z terenu naszego ogrodu i uporządkowanie terenu. Do wykonania tych prac powołano Komisję ds. Gospodarki Wodnej i Drenaży.

- poinformowano o wywiezieniu kolejnego kontenera ze śmieciami. Jest to drugi w tym miesiącu. Był on napełniany kilkakrotnie śmieciami pozostawionymi wokół kontenera.

- dyskutowano na temat puszczenia wody. Pomimo ładnej pogody musimy poczekać na uruchomienie wodociągu na ogrodzie „RELAKS”. Jest ono planowane na 21 kwiecień. Jeżeli nie będzie żadnych awarii na ich terenie to możemy to zrobić w środę 25 kwietnia. Odpowiednie ogłoszenie zostanie umieszczone na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej.

- poinformowano o reaktywowaniu Komisji Wodnej. Będzie ona prowadziła plombowanie wodomierzy i wykonywała ich okresowe kontrole na losowo wybranych działkach.

- dyskutowano na temat gospodarza ogrodu. W jej wyniku dotychczasowy skarbnik zrezygnował z pełnionej funkcji i zgodził się podjąć obowiązki gospodarza ogrodu. Funkcję skarbnika podjął jeden z członków Zarządu do czasu Zebrania Sprawozdawczo – Wyborczego w przyszłym roku.

- podjęto uchwałę w sprawie powierzenia panu Michalskiemu Zygmuntowi obowiązku gospodarza naszego ogrodu.

Kolejne Zebranie odbędzie się 16 maja o godzinie 17:00. Jeżeli pogoda pozwoli to w świetlicy działkowej. Zapraszamy zainteresowanych.                                                                                                                                                                                                                                             Zarząd