W dniu 24.09.2012 roku o godz. 16:00 odbyło się comiesięczne posiedzenie Zarządu. Wykorzystano ładną pogodę i przeprowadzono zebranie na placu działkowym. W spotkaniu wzięło udział 5 członków Zarządu. W trakcie zebrania :


- działkowcy biorący udział w turnieju skata zgłosili propozycję zbudowania toalety na zapleczu świetlicy działkowej. Zaoferowali również swoją pomoc przy jej wykonaniu. Aby zminimalizować koszty postanowiono zakupić kontener na szambo zabrudzony oraz wykorzystać inne elementy z odzysku.
- księgowa poinformowała o stanie wpłat działkowców. Aktualnie zalega jeszcze 10 osób. Ponieważ nie skutkuje wywieszanie numerów zadłużonych działek na tablicy ogłoszeń, zostaną im wysłane wezwania do zapłaty.
- uzgodniono z ogrodem „Relaks” termin zamknięcia dopływu wody na 20 października.
- dyskutowano nad rozliczeniem zużycia wody. Ustalono termin ostatecznego podawania stanu wodomierzy na 30 października.
- dyskutowano nad odwodnieniem licznika głównego wody. Postanowiono wykonać odwiert poprzez warstwę gliny i sprawdzić efekty tzn. czy wystarczy to do ściągnięcia wody z komory licznika.
- postanowiono w miarę posiadanych środków zakupić nowy akumulator do zasilania systemu oświetlenia i monitoringu. Prowadzone próby potwierdziły w pełni przydatność tego systemu. Ale używane obecnie akumulatory z odzysku nie zapewniają odpowiedniego czasu pracy systemu.
- powołano Komisję Inwentaryzacyjną w składzie : Jacek Hap, Zygmunt Michalski, Krzysztof Wojewoda. Przeprowadzi ona w miesiącu październiku inwentaryzację majątku naszego Ogrodu wymaganą przepisami w Regulaminie.

Zarząd