W dniu 12.03.2020 roku o godz. 17:00 odbyło się kolejne, comiesięczne zebranie Zarządu. Wzięli w nim udział wszyscy członkowie Zarządu, przewodnicząca i sekretarz Komisji Rewizyjnej oraz na zaproszenie Zarządu – była księgowa i były Prezes naszego ogrodu. W związku z panującą epidemią koronawirusa zachowano wszelkie możliwe środki ostrożności. Nie było tradycyjnego witania ani przekazywania dokumentów. Wszyscy siedzieli oddaleni od siebie. W trakcie zebrania :

- Prezes przestawił planowane terminy zebrań oraz omówił sprawę terminu Walnego Zebrania. Zgodnie z uchwałą KR PZD zostaje ono przesunięte. Terminu na razie nie ustalono. Jeżeli zostaną podane kolejne wytyczne to wtedy go ustalimy.

- była księgowa przestawiła rozliczenie zużycia wody za ubiegły rok. W sumie według zestawienia faktur ogród zapłacił za nią 5.004,00 zł. Rozliczenie to zostanie udostępnione na stronie internetowej naszego ogrodu, w zakładce „Opłaty”.

- ustalono że brama główna zostanie otwarta od dnia 15 marca.  

- poruszano sprawę wywozu kontenerów ze śmieciami

- były Prezes przedstawił możliwość opłat częściowych za działki w formie zaliczek. Najbardziej bezpieczne wydaje się być pobieranie tylko opłaty ogrodowej od powierzchni działki według stawki ustalonej przez KR PZD w ubiegłym roku czyli 0,68 zł za m2 oraz składki członkowskiej PZD czyli 6 zł. Pozostałe opłaty czyli wywóz śmieci, za zużycie wody, inwestycyjna powinny zostać uchwalone przez Walne Zebranie w oparciu o koszty poniesione w 2019 roku. Odpowiednio przygotowane zestawienie także zostanie udostępnione na stronie internetowej ogrodu w zakładce „Opłaty”.

- przewodnicząca Komisji Rewizyjnej omówiła sprawy związane z pracą członków Zarządu i zaproponowała pewne zmiany.

- podjęto uchwałę w sprawie kontynuowania obsługi strony internetowej ogrodu przez firmę wykonującą te prace do tej pory.

- podjęto uchwałę w sprawie przyznania świadczeń członkom Zarządu

- podjęto uchwałę w sprawie przyznania nagród członkom Komisji Rewizyjnej

Marcin Szlapa