W dniu 15.04.2023 roku odbyło się comiesięczne zebranie Zarządu. Wzięli w nim udział wszyscy członkowie Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej.

Zebranie otworzył Prezes – Andrzej Smolarski, informując o wymianie głównego licznika wody przez PWiK z Gliwic.

W dalszym ciągu zebrania :

- przedyskutowano koszty i ceny wykonania nowego drenażu na alejkach ogrodowych. Według planu powinny one być wykonywane etapami – alejkami.

- omawiano sprawy związane ze zbliżającym się Zebraniem Sprawozdawczym. Wyjaśniono kwestię przedłużenia kadencji dla obecnego Zarządu o jeden rok.

- na podstawie danych z roku ubiegłego wykonano obliczenia opłaty za śmieci i opłaty ogrodowej. Przygotowano uchwały na Walne Zebrania w tych tematach. 

- Prezes poinformował o podaniu jakie wpłynęło do Zarządu z działki numer 8, w sprawie ustawienia kontenera na śmieci budowlane na czas remontu. Po dyskusji Zarząd wyraził zgodę.

- omawiano temat wody na działkach, rozliczenia wodomierzy oraz sprawę Komisji Wodnej. Według sprawozdania tejże Komisji rozliczenie zamyka się stratą 150 m3. Po przeanalizowaniu sprawozdania Zarząd postanowił :

    - rozliczyć zużycie wody na świetlicy w wysokości 2 m3

    - rozliczyć napełnienie i spust wody z instalacji wodociągowej w wysokości 8,983 m3

    - obciążyć dodatkowo działki numer 100, 103 i 125 za brak plomby na liczniku średnim zużyciem wody czyli 5 m3

    - obciążyć dodatkowo działkę 124 za pominięcie licznika przy wykonaniu instalacji na działce i duży wyciek wody na wiosnę 2022 roku zużyciem 126 m3

- podjęto uchwałę w sprawie wykluczenia z członkostwa w PZD byłych właścicieli działek numer 105 i 113

- podjęto uchwałę w sprawie zatwierdzenia umów przeniesienia prawa do działek numer 105 i 113 na nowych właścicieli

- podjęto uchwałę w sprawie przyjęcia w poczet członków PZD nowych właścicieli działek numer 105 i 113

Marcin Szlapa