W dniu 21.06.2018 roku o godz. 16:00 odbyło się comiesięczne zebranie Zarządu. Wzięło w nim udział 6 członków Zarządu, przewodnicząca Komisji Rewizyjnej oraz księgowa. W trakcie zebrania :

- Prezes odczytał odpowiedź z Urzędu Miejskiego jaką otrzymaliśmy na wysłane pismo o zainstalowanie progów zwalniających na ulicy Działkowej. Wynika z niego, że istnieje możliwość zainstalowania jednego progu w obrębie wyjazdu z naszego ogrodu. Przybliżony termin lipiec – sierpień 2018 roku.

- Prezes poinformował o odkopaniu skrzyżowania wyłożonego drenu z gazociągiem. W dniu 23 maja dwóch pracowników firmy Gaz-system w obecności Prezesa i jednego z działkowców dokonało pomiarów w wykopie. Okazało się, że odstęp pomiędzy rurami został zachowany z nawiązką. Pracownicy sporządzili protokół, w którym zaakceptowali przeprowadzone prace. Niestety za te ich prace i dojazd musieliśmy zapłacić prawie 550 zł.

- Prezes poinformował o braku odpowiedzi z firm do których wysłano zapytanie o wywóz śmieci z naszego ogrodu. Postanowiono zatem podpisać aneks do umowy z firmą Tonsmeier na dalszą obsługę naszego ogrodu.

- poinformowano o wykonaniu przez firmę zewnętrzną napraw uszkodzeń powstałych w czasie włamania do świetlicy. Poniesione koszty mieszczą się w kwocie wypłaconego odszkodowania przez PZU.

- poinformowano o odtwarzaniu mienia skradzionego w czasie włamania. Zakupiono nową kosiarkę spalinową firmy Stihl, butlę gazową 11 kg, którą od razu napełniono, szlifierkę kątową. Na razie wstrzymano się z zakupem kosy spalinowej i drugiego agregatu.

- odczytano pismo właściciela działki 45 w sprawie wyrażenia zgody na remont altany. Po dyskusji wobec braku przeciwskazań postanowiono wyrazić zgodę na wykonanie prac remontowym z zachowaniem przepisów Regulaminu.

- dyskutowano na tematy działki numer 9. Wobec braku jakiejkolwiek reakcji jej właścicieli na nasze pisma podjęto uchwałę o wypowiedzeniu umowy dzierżawy działkowej. Zostanie ona wysłana pocztą za potwierdzeniem odbioru.

- księgowa poinformowała o stanie wpłat działkowców. Na razie na konto nie wpłynęła nawet połowa kwoty. No ale poczekajmy do końca miesiąca.

- księgowa poinformowała o kosztach wywozu śmieci w miesiącu maju. Łączna waga to 4.360 kg a kwota do zapłaty już według nowych cen to 2.371 zł.

- Prezes zreferował tematy poruszane na szkoleniu w Gliwicach w temacie ochrony danych osobowych. Ogólnie – na terenie naszego ogrodu za te dane odpowiada Prezes lub inna wyznaczona osoba. Prezes powinien wdrożyć w życie uchwały podjęte przez KR PZD w tej sprawie. Temat jest na tyle nowy, że w OZŚ PZD w Katowicach też jeszcze trwają prace nad szczegółowymi uregulowaniami w poszczególnych kwestiach. Ogrody będą informowane na bieżąco o podjętych decyzjach.

Kolejne Zebranie odbędzie się 16 lipca o godzinie 16:00. Również w świetlicy działkowej. Zapraszamy zainteresowanych.                                                                                                                                                Zarząd