W dniu 6.08.2015 roku o godz. 17:00 odbyło się comiesięczne posiedzenie Zarządu. Przeprowadzono je w świetlicy działkowej. W spotkaniu wzięło udział 7 członków Zarządu, księgowa oraz przewodnicząca Komisji Rewizyjnej. W trakcie zebrania :

- poinformowano o stanie prac przed Festynem Dożynkowym. Postanowiono wykonywać prace etapami od czwartku 20 sierpnia. Końcowe prace dekoracyjne zaczną się w sobotę o godzinie 9:00.

- ustalono i rozdzielono pomiędzy członków Zarządu listę zakupów koniecznych do przeprowadzenia Festynu Dożynkowego.

- sprawdzono sytuację organizacyjną – listę zaproszonych gości, listę nagród, oprawę Mszy Świętej, itp.

- zaakceptowano kolejną umowę przekazania dzierżawy działkowej i przyjęto w poczet PZD kolejnego członka

- postanowiono wysłać pismo do działkowca prowadzącego remont na swojej działce w sprawie zasad usunięcia śmieci budowlanych

- poinformowano o wywiezieniu kolejnego kontenera ze śmieciami

- księgowa poinformowała o stanie wpłat za działki. Aktualnie zalega 10 działkowców.

- omawiano sprawę zniszczonego znaku drogowego przy wjeździe na ulicę Działkową

- wobec licznych uwag zgłaszanych członkom Zarządu przez działkowców postanowiono wywiesić na tablicy duże ogłoszenia przypominające o podstawowych sprawach porządkowych na ogrodzie

- księgowa poinformowała o stanie finansów naszego ogrodu. Wobec nieustającej fali upałów zasugerowała aby sprawdzić stan licznika wody i porównać zużycie ze stanem konta opłat za wodę

 

Kolejne zebranie odbędzie się jeszcze w sierpniu po Festynie Dożynkowym.

Zarząd