W dniu 30.10.2017 roku o godz. 18:00 odbyło się comiesięczne zebranie Zarządu. Wzięło w nim udział 6 członków Zarządu, przewodnicząca Komisji Rewizyjnej oraz księgowa. W trakcie zebrania :

- księgowa poinformowała o stanie wpłat działkowców. Nadal nie wszyscy jeszcze wpłacili opłaty za rok 2017. Według stanu na koniec września z opłatami zalega 3 działkowców.

- poinformowano o wywiezieniu kolejnych kontenerów ze śmieciami. Po opłatach za wywóz śmieci na koniec września na koncie mamy 4.600 zł.

- księgowa poinformowała o stanie konta za zużycie wody. Po opłaceniu faktury z WPWiK - według odczytu z dnia 26.10.20117 roku za zużyte 442 m3 na kwotę 2.129 zł – na koncie pozostaje 585 zł. Ponieważ dopływ wody do działek został zamknięty jest to ostatnia opłata w tym roku.

- przedstawiono wyniki pomiarów nowych i zmodernizowanych altan na działkach. Na terenie naszego ogrodu takich altan jest 21. Jedynie wysokość jednej z nich trochę przekracza dopuszczalny wymiar. Do działkowca zostanie wysłane pismo w tej sprawie.

- przedstawiono wyniki podawania odczytu wodomierzy. Do 30.10.2017 roku nie podało stanu 24 działkowców. Po akcji telefoniczno – emailowej przeprowadzonej przez Prezesa, kolejnych 10 działkowców raczyło podać stan wodomierza. Z niektórymi może być problem z powodu braku kontaktu – nieaktualny numer telefonu lub email.

- dyskutowano na temat doprowadzenia wody do naszego ogrodu z innego wodociągu. Awarie i inne zdarzenia na ROD „RELAKS” czynią dotychczasowe połączenia niepewnym. Postanowiono wystąpić do WPWiK oraz do Urzędu Miejskiego o pomoc w tej sprawie.

- dyskutowano na temat samochodów jeżdżących po alejkach. Niektórzy kierowcy nie patrzą na stan podłoża. Czy sucho czy mokro – wjeżdżają. A potem, zwłaszcza w dolnej części ogrodu, wyrzynają koleinę na alejce bądź całkiem utkną i buksującymi kołami tworzą dziury na alejce. Postanowiono wrócić do tematu montażu słupków blokujących wjazd. Zobligowano Prezesa do przygotowania oferty cenowej. Jeżeli koszty na to pozwolą to zostaną one zamontowane jeszcze w tym roku.

- dyskutowano na temat uprzątnięcia liści z części wspólnych ogrodu. Firma Tonsmeier w każdej chwili może podstawić odpowiedni kontener. Postanowiono jeszcze poczekać, gdyż dużo liści jest jeszcze na drzewach.

- podjęto uchwałę o przyznaniu świadczeń 3 członkom Zarządu za miesiąc październik.

- kolejne zebranie odbędzie się w dniu 15.11.2017 roku o godzinie 17:00 w wynajętej sali MOKiS-u. Zapraszamy wszystkich chętnych.

Zarząd