W dniu 7.02.2018 roku o godz. 17:00 odbyło się pierwsze w tym miesiącu zebranie Zarządu. Wziął w nim udział cały Zarząd, przewodnicząca Komisji Rewizyjnej oraz księgowa. W trakcie zebrania :

- dyskutowano o odbytym szkoleniu  na temat przeprowadzenia Zebrań Sprawozdawczych oraz innych tematach na nim poruszanych.

- ustalono datę Zebrania Sprawozdawczego na dzień 4 marca 2018 roku. Jest to pierwsza wolna od handlu niedziela, a więc myślę że frekwencja dopisze. Tradycyjnie w restauracji „Elis” na Placu Kopernika. Pierwszy termin o godzinie 9:00 a drugi pół godziny później czyli o 9:30.

- księgowa przedstawiła szczegółowo bilans naszego ogrodu za rok 2017

- przewodnicząca Komisji Rewizyjnej przedstawiła sprawozdania przygotowane przez Komisję

- zapoznano się z wynikami przeprowadzonej inwentaryzacji majątku ogrodu

- podjęto uchwałę o dostarczeniu działkowcowi zalegającemu z opłatami zestawienia zaległości. Jest to trzecie formalne wezwanie. Jeżeli nie odniesie skutku to na kolejnym zebraniu będziemy zmuszeni podjąć uchwałę o rozpoczęciu procedury wypowiedzenia umowy dzierżawy działki.

- postanowiono wezwać na kolejne zebranie na rozmowę właścicieli zaniedbanych działek

- dyskutowano o sposobie dostarczenia zaproszeń na Zebranie Sprawozdawcze. Emaile zostaną wysłane do 61 działkowców. Do 4 musimy wysłać pisma pocztą, gdyż mieszkają poza Pyskowicami. Pozostały 63 zaproszenia. W przypadku wykorzystania poczty jest to cena 7,20 zł/sztukę – za potwierdzeniem odbioru. Razem 453,60 zł. Wobec tak wysokiego kosztu członkowie Zarządu postanowili roznieść zaproszenia osobiście.

- zobowiązano poszczególnych członków Zarządu do przygotowania szczegółowych kosztorysów zadań czekających w tym roku na wykonanie.

Kolejne Zebranie odbędzie się 26 lutego od godziny 17:00 w sali 23 na drugim piętrze Miejskiego Ośrodka Kultury i Sportu. Wtedy też będą wystawione do wglądu dokumenty przygotowane na Zebranie Sprawozdawcze. Serdecznie zapraszamy chętnych.

Zarząd