W dniu 26.08.2021 roku odbyło się comiesięczne zebranie Zarządu. W  zebraniu wzięło udział 4 członków Zarządu i przewodnicząca Komisji Rewizyjnej.

Zebranie otworzył jak zwykle Prezes – Andrzej Smolarski. Na początku zreferował temat czyszczenia drenaży siłami własnymi i przez wynajętą firmę zewnętrzną. W dniu 12 sierpnia dokonano odbioru wykonanych robót. Byli przy tym obecni – przedstawiciel wykonawcy, Prezes oraz członek Komisji Wodnej. Uznano że prace zostały wykonane zgodnie ze zleceniem i bez widocznych wad. Koszt tego zadania zamknął się w kwocie 6.500,00 zł brutto.

W dalszym ciągu zebrania :

- podpisywano i uzupełniano dokumenty związane z funkcjonowaniem ogrodu.

- po raz kolejny dyskutowano na temat wywozu śmieci

- poruszono temat rozliczenia zużycia wody przez działkowców. Skupiono się na uproszeniu systemu obliczania zużycia oraz metody pozyskania od działkowców 100 % odczytów stanów liczników. Dyskusja będzie kontynuowana na kolejnym zebraniu. Zapraszamy do udziału działkowców. Prosimy o zgłaszanie swoich pomysłów na ten temat.

- doprecyzowano temat montażu kamery, wybrano miejsce na placu działkowym, optymalne pod kątem monitorowania świetlicy, bramy wjazdowej i kontenera na śmieci. Przy obecnym układzie jest to raczej niemożliwe. Zaproponowano więc przesunięcie kontenera bliżej bramy wjazdowej. Temat będzie kontynuowany na kolejnym zebraniu.

- ustalono szczegóły wykonania utwardzenia ciągu pieszego wzdłuż ogrodzenia placu działkowego

- podjęto uchwały w sprawie przydziału świadczeń dla osób biorących udział w zebraniu, dla Komisji Wodnej za prace przy czyszczeniu drenaży oraz dla sekretarza za prace na rzecz ogrodu i przygotowanie materiałów na Walne Zebranie

- podjęto również uchwałę w sprawie podziału środków finansowych w skali roku na świadczenia i nagrody pomiędzy Zarząd i Komisje tematyczne a Komisję Rewizyjną.

Marcin Szlapa