W dniu 17.08.2024 roku o godz.12.00 na placu działkowym odbyło się comiesięczne zebranie Zarządu ROD „Metalowiec”. W zebraniu  wzięli  udział  4 członkowie Zarządu.

Zebranie otworzył Prezes Andrzej Smolarski.

W trakcie zebrania:

- uzupełniono dokumentację ogrodu oraz podpisy pod różnymi dokumentami

- rozpatrzono prośbę sąsiedniego ogrodu o wypożyczenie namiotu. Zarząd wyraził zgodę na wypożyczenie namiotu dla ogrodu działkowego „RELAKS”, na którym w dniu 24.08.2024 roku odbędą się dożynki działkowe

- poruszono sprawę wywozu śmieci, które od miesiąca września będą wywożone co dwa tygodnie

- podjęto uchwałę w sprawie wypłacenia świadczeń pieniężnych dla członków Zarządu

- podjęto uchwałę w sprawie przyznania nagrody członkom komisji do wyboru „Najładniejsza działka ROD METALOWIEC 2024”

- podjęto uchwałę w sprawie modernizacji instalacji fotowoltaicznej

 

Marcin Szlapa