W dniu 27.07.2013 roku o godz.13:00 odbyło się kolejne comiesięczne posiedzenie Zarządu. Także i tym razem zebranie przeprowadzono w świetlicy działkowej. W spotkaniu wzięło udział 5 członków Zarządu. W trakcie zebrania :

 

- poinformowano o zakupieniu 2,5 kg środków do zwalczania ślimaków i o rozsypaniu go na alejkach pomiędzy działkami

- poinformowano o stanie prac przy czyszczeniu sieci drenaży. Do tej pory przepracowano 80 godzin. Wykopano 8 otworów kontrolnych. W części z nich zostaną zamontowane studzienki. Prosimy działkowców lub ich krewnych o pomoc w tych pracach – do każdego czyszczenia potrzebne są minimum 4 osoby ze względu na długość spirali - 20 metrów.

- poinformowano o zużyciu wody – do dnia 5 czerwca zużyto 31 m3

- dyskutowano na temat sposobu pobierania opłaty za plombowanie liczników i jej wysokości

- dyskutowano również na temat złożenia wniosku inwestycyjnego z OZŚ PZD w Katowicach w związku z rosnącymi kosztami remontu sieci drenaży

- podjęto 2 uchwały w sprawie przyjęcia nowych działkowców

- postanowiono dokonać przeglądu działek i wysłać pisma do właścicieli działek zaniedbanych

- potwierdzono termin Festynu Dożynkowego na działkach na 31 sierpnia. Proponowany program :

  • 16:00 Msza Święta ,
  •  
  • 17:30 rozdanie nagród ,
  •  
  • 18:00 zabawa ,
  •  
  • 24:00 zakończenie

 

Kolejne zebranie - 17 sierpnia. Temat główny – przygotowanie do Festynu. Zapraszamy chętnych do współpracy.

Zarząd