Brak sprawozdań

W związku z pytaniami działkowców informuję, że w miesiącach :

- listopad i grudzień 2021 roku

- styczeń i luty 2022 roku

Zarząd nie organizował comiesięcznych spotkań, ze względu na pandemię. Dlatego też na stronie internetowej ogrodu nie umieszczono żadnych sprawozdań.

                                                                                                                                                         Administrator

Segregacja śmieci

Zarząd informuje, że nasz Ogród został zobligowany do uruchomienia selektywnej zbiórki śmieci. W związku z tym na miejscu dotychczasowego kontenera, zostaną ustawione mniejsze kontenery do zbiórki poszczególnych rodzajów śmieci. Prosimy zatem działkowców o dostosowanie się do obowiązujących przepisów i wyrzucanie śmieci do odpowiednich kontenerów.

Niezorientowanym przypominamy obowiązujące zasady, ogłoszone na stronie naszego Urzędu Miasta - podaję ścieżkę :

https://www.pyskowice.pl , zakładka "Dla mieszkańców" , z menu po lewej stronie wybrać "Odpady" i dalej "Jak segregować odpady".

Andrzej Smolarski

 

 

 

Monitoring - to działa

Chciałem przekazać działkowcom kilka słów o działaniu zamontowanego na ogrodzie monitoringu. Ze względu na obowiązujące przepisy o ochronie danych osobowych tzw. RODO nie będę podawał żadnych szczegółów. Po pierwszym okresie używania zmieniono lokalizację urządzenia - co opisano w artykule z zebrania październikowego. Oto kilka scen z zarejestrowanych nagrań :

- na jednej z działek właściciel rozpalił takie ognisko, że omal nie podpalił altany. A zajęty żywopłot ledwo ugasił.

- działkowiec przywiózł na taczce i wrzucił do kontenera trzy wory śmieci

Czytaj więcej...

Zebranie październikowe

W dniu 14.10.2021 roku odbyło się kolejne zebranie Zarządu. Wziął w nim udział cały Zarząd oraz Prezes Zarządu sąsiedniego ogrodu RELAKS.

Zebranie otworzył jak zwykle Prezes – Andrzej Smolarski. Następnie głos zabrała pani Prezes ogrodu RELAKS. Przedstawiła ona sprawę podłączenia odpływu części sieci drenażowej ogrodu RELAKS do naszej rury odprowadzającej wodę w kierunku rzeczki. Zwróciła się z prośbą do naszego Zarządu o podpisanie ugody w tej sprawie. Po dyskusji i przeanalizowaniu wszystkich aspektów sprawy Zarząd wyraził zgodę. Postanowiono podłączyć rurę z ogrodu RELAKS poniżej studzienki zbierającej wodę z naszego ogrodu. Podjęto w tej sprawie stosowną uchwałę.

W dalszym ciągu zebrania :

Czytaj więcej...

Raport o stanie drenaży - ciąg dalszy

Zgodnie z zapowiedzią kontynuowano prace przy czyszczeniu sieci drenaży. Udało się udrożnić odcinek pod altaną na działce nr 99 bez naruszenia struktury budynku. Udrożniono odcinki opisane w poprzednim artykule. Zamontowano nową studzienkę rewizyjną przy działce nr 99.

Prowadzona cały czas obserwacja studzienek rewizyjnych przez Komisję Wodną potwierdziła skuteczność prowadzonych prac. Przez końcową studzienkę cały czas przepływa woda z drenaży pod ogrodem w kierunku rzeczki.

Czytaj więcej...

Zebranie wrześniowe

W dniu 16.09.2021 roku odbyło się comiesięczne zebranie Zarządu. Wziął w nim udział cały Zarząd oraz przewodnicząca Komisji Rewizyjnej.

Zebranie otworzył Prezes – Andrzej Smolarski. Poinformował on że kamera do monitoringu została zamontowana na maszcie na terenu placu działkowego. Aby spełnić wszystkie wymagania wybrano lepszy model od proponowanego poprzednio. Jest to kamera obrotowa, z 30-krotnym zoomem, możliwością nagrywania obrazu i dźwięku oraz zdalnym dostępem przez sieć telefonii komórkowej. Została ona wyposażona w autonomiczny system zasilania z systemu fotowoltaicznego. Koszt tego zadania zamknął się w kwocie 3.800,00 zł brutto. Z tego względu została ona ubezpieczona .

W dalszym ciągu zebrania :

Czytaj więcej...

Zebranie sierpniowe

W dniu 26.08.2021 roku odbyło się comiesięczne zebranie Zarządu. W  zebraniu wzięło udział 4 członków Zarządu i przewodnicząca Komisji Rewizyjnej.

Zebranie otworzył jak zwykle Prezes – Andrzej Smolarski. Na początku zreferował temat czyszczenia drenaży siłami własnymi i przez wynajętą firmę zewnętrzną. W dniu 12 sierpnia dokonano odbioru wykonanych robót. Byli przy tym obecni – przedstawiciel wykonawcy, Prezes oraz członek Komisji Wodnej. Uznano że prace zostały wykonane zgodnie ze zleceniem i bez widocznych wad. Koszt tego zadania zamknął się w kwocie 6.500,00 zł brutto.

W dalszym ciągu zebrania :

Czytaj więcej...

Losowy obraz

Szukaj